Job 39 van 78


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Ben jij die HR-professional met een liefde voor cijfers en mensen ? Sta je te popelen om in het weelderige Oostende jouw vaardigheden als Payroll Officer te laten schitteren in een omgeving waar innovatie, esthetiek en duurzaamheid samenkomen in een wereld van duurzaam interieurdesign ? Dan is dit jouw moment!

Wat doe jij als Payroll Specialist?

  • Jij bent de gewaardeerde schakel die zorgt voor een vlekkeloze payrollervaring , een van de belangrijkste factoren in medewerkertevredenheid:
    • Je staat garant voor de maandelijkse loonadministratie van al onze collega's, met strikte naleving van lokale sociale wetgeving.
    • Als centraal aanspreekpunt ben je er voor onze teams in Oostende en over de grenzen heen, waar je hen ondersteunt bij alle payroll-gerelateerde kwesties.
    • Je beheert sociale documenten zoals bijvoorbeeld contractvoorstellen en verzekeringsdossiers
    • Ook verlofaanvragen behoort tot jouw takenpakket.
    • Met een scherp oog voor detail verzorg je alle rapportages en verantwoordelijkheden met betrekking tot payroll.
    • Je denkt proactief na over procesoptimalisaties binnen de payroll en HR.
    • Je werkt nauw samen met externe partners, zoals sociaal secretariaat en interimkantoren, om een naadloze samenwerking te garanderen.

Jouw profiel

Wie ben jij als Payroll Assistant?

  • Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma.
  • Enige ervaring in payroll en HR-processen is een plus, internationale ervaring is nog beter!
  • Je bent bedreven in personeels- en payrollsoftware, ervaring met Acerta is een pluspunt.
  • Je houdt ervan om aanspreekpunt te zijn.
  • Je bent een probleemoplosser die graag projecten tot een succesvol einde brengt.
  • Vloeiend in zowel Nederlands als Engels.

Ben jij klaar voor deze fantastische kans?

  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

Bedrijfsinfo

Wat kan je verwachten van het bedrijf waar je zou werken?

Onze klant is actief in modern interieurdesign op maat. Een omgeving waar innovatie, esthetiek en duurzaamheid samenkomen.

  • Ruimte voor persoonlijke groei en bijscholing, met flexibele werkuren en de mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Regelmatige teambuildingsevenementen en gezellige bedrijfsfeesten, want je maakt deel uit van onze grote familie!

Wat kan je verwachten als Payroll Officer? Je treedt initieel vast in dienst als Ad Hoc Consultant bij Unique Career, een toonaangevende HR-expert. Vervolgens werk je op projectbasis bij onze klant in Oostende met waarschijnlijke verderzetting in vast contract. Op deze ambitieuze werkplek geniet je van de volgende voordelen:

  • Een uitdagende functie bij een belangrijke speler in de design- en interieurwereld, waar passie, inspiratie en trots centraal staan!
  • Marktconform loon
  • Maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Sociaal abonnement – vergoeding woon-werkverkeer
  • Eindejaarspremie (volgens voorwaarden paritair comité + vanaf 6 maanden anciënniteit)
  • Ecocheques twv 250€/jaar

Solliciteren

Unique Project Team
+32 (0)3 800 64 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht